Agile Games, 28 stycznia 2015

Agile Games — środa, 28 stycznia, 18:00, Klub Atelier, Sopot

Zapraszamy na kolejne spotkanie trójmiejskiej grupy Agile: https://www.facebook.com/events/767183923366991/

  • Temat: Agile Games (warsztat)
  • Data: 28 stycznia 2015, start o godzinie 18:00
  • Miejsce: Klub Atelier, al. Mamuszki 2, Sopot

Najbliższe spotkanie Agile3M zostanie poprowadzone w formie warsztatów, na których wspólnie będziemy uczestniczyć w grach wspomagających naszą zwinność i zespołowość. Weźmiemy udział w aktywnościach wykorzystywanych przez Trenerów, Agile Coachów podczas szkoleń oraz Scrum Masterów w celu lepszego zrozumienia zwinnego podejścia w zespołach projektowych.

Podczas warsztatów skupimy się na grach przedstawiających problematykę wielozadaniowości, potrzebie doskonalenia komunikacji w zespole, współpracy, definiowania celu oraz samoorganizacji.

Naszym celem jest zaangażowanie społeczności Agile3M, by przed zaproponowaniem gry w swoich zespołach uczestnicy warsztatu mogli sprawdzić, czy jest ona grywalna oraz pomocna w przekonaniu do zwinnych metodyk.

Warsztaty poprowadzą Bartosz Rożan oraz Iwona Sikora z DeSmart Software House.

  • Bartek Rożan

    Bartek Rożan

    Bartosz Rożan
    Project Manager z doświadczeniem w rolach Scrum Mastera oraz Product Ownera. Obecnie pełni rolę Agile Coacha w gdyńskim DeSmart Software House, gdzie pracuje nad zrozumieniem i utrzymaniem zwinnego procesu w relacjach pomiędzy klientami i zespołami programistów.

    Trener zwinnych metodyk, wykorzystujący “agile games” podczas prowadzonych szkoleń.

  • Iwona Sikora

    Iwona Sikora

    Iwona Sikora jest project managerem w firmie DeSmart, która swoją karierę rozpoczęła jako programistka php. Dzięki umiejętności samoorganizacji szybko została team leadarem w swoim zespole. Miłośniczka ciągłej zmiany na lepsze oraz doskonalenia i poprawiania pracy w swoim zespole. Każdą teorię, która wydaje się być sensowna stara się sprawdzić w praktyce, a na pierwszym miejscu zawsze stawia zespół i odpowiednią atmosferę w pracy, aby praca nawet przy ‚nudnych’ projektach była efektowna i przyjemna.